Hanımlar merhabalar, çocuk sahibi olabilmek için uğraşıyorum. Devlette infertilite polikliniğine gidiyorum ama bir yandan da özel de gidiyorum.
Daha hiç rahim filmi çekilmedi.
Sanırım bu ay istenecek.
Birşey merak ediyorum, özel sağlık sigortası olup rahim filmini bu sigorta kapsamından karşılatanlar oldu mu?