Aralık ayını bir mağduriyet olarak görmüyorum 01 Ocak tahmini doğum tarihim ama erken gelirse benimde Aralık sonu doğmuş olacak bunun okulla ya da yaşıtları ile bir problem olacağını sanmıyorum eşimde Aralık doğumlu dezavantajini yaşamamış yani bence sağlıklı sıhhatli doğurup evinize gelmeyi hayal edin takılmayın böyle seylere