Evremavem Teşekkür ederim Allah razı olsun. Bilgili, deneyimli bir doktor o konuda insana güven veriyor. Normal doğum yaptım doğuma geldi kendisi sabaha karşı 5 gibiydi. Kardeşim farklı bir şehirde onun doktoru hastaneye yattığında gelmişti direk Nurcan hanım ben doğumhaneye alındıktan bir süre sonra geldi ebeyle iletişimdeydi. Ebe ve hasta bakıcılar çok çok çok iyiydi gerçekten. Bence tek sıkıntısı çok hastasının olması. Bazen gittiğinde çok beklediğimde oluyor çok yoğun bir doktor. Bir de hasta doktor arasındaki ilişkide çizgiyi koruyor. Çok resmî değil ama böyle arkadaşınız gibi de hissetmiyorsunuz. Kaç haftalıksınız şuan?