aselelif06 Kızlar lohusa takımı alıcam da şuan 26 haftalıgım . 54 kiloyum. Suwenden almayı düşğnğyorım %70 indirim var sizce hangi beden almalıyım alıp kalıpları nasıl oldugunu bilen var mı
Busbushatun aselelif06 canım gıydıgınden bir beden buyuk al ama cok bedenler arasınoynamıuor ıkı bedende alabılırsın gebelıhım sonunda ne durumda olcagını bılemessın ben aşırı şişmiştm öesela dogumdan snra anca oldu
ErdemSeda aselelif06 Canım bende aldm m beden aldım belden zaten ayarlama kısmı var hem elbise gibi olani hemde ikili alt üst takımını aldım penyesi vs cok güzel gercekten tavsiye ederm
Zeynepoz aselelif06 ben gecelik sabahlık takımı aldım medium o bile bana bol oldu ki 72 oldum 34+2 yim eğerki hızlı almıyorsan kilo small al derim 54 kgsun şuan çnkü
Ttugbatrn aselelif06 canım bende bu iki takımı almıştım kalıplar esnek ve geniş bir de pijama altları belden ayarlanabiliyor şuanki bedeninin 1 beden büyüğünü alsan olur bence 🤗
halitefe aselelif06 ben aldım canım gayet güzel kumaşları falan s beden almıştım şuan 63 kiloyum rahatlıkla oluyor
halitefe aselelif06 daha fazla alsan bile olur canım ben hamilelerde s beden daha büyük ve daha esnek çünkü ben 2 tanede m beden almıştım çok büyük oldu
aselelif06 halitefe ya şimdi baktım da sadece lohusa takımı olarak 9 adet var lohusa takımı olarak mı baktınız siz de
halitefe aselelif06 ben baya önce almıştım canım acaba kalmadı mı bir pembe altlı üstlü takımdı diğeride maviydi hatta mavi olanın kumaşı o kadar yumuşakki kendinden desenliydi şuan baktım yok o modeller
Pnrtrz aselelif06 ben lohusa takımı olarak almadım önden düğmeli pijamalarından aldım cok memnunum pijamaya göre kalıbı değişir ben 63 kıloyum m beden aldım duruşu kalıbı harıka
Fsn26 aselelif06 evet aldım normalde m beden giyiyorum L beden aldım. Bence bir beden büyük alabilirsiniz aşırı büyük değil ideal boyutlarda.
halitefe aselelif06 ben kısa kol alt üst aldım canım elbise gibi olanlarla rahat edemem gibime geliyor ama bazılarıda elbise rahat diyor bilemedim
aselelif06 halitefe ay bende bilmiyorıö ki ilk kez dogurcam 😛 dikiş yerime gelirse diye düşünmüyorum gelmez dikiş yeri baya aşagıda 😀 amaaan bi tane alayım olmadı evdekilerden götürürüm zaten 1 gece kalcam ölmem heralde bi gecede eskiden lohusa takımı mı vardı