sibell777 canım ben 38+3 tendogum yapmıştım bebegım 3500 dogdu, son ıkı hafta hıc kılo almamıstı bınsorun olmadı son haftalarda almayabılır demostı doktor hatta 4kıloya varmamış oldu dıyede sevınmıstı, bnde kılo almamıştım snra suyym geldı sancı basladı bseyde olmadı cok sukur