Kızlar merhaba 30. Haftadayım erken doğum riskim var doktorum çok dikkat et dedi kasığımda sol tarafta bıçak saplanır gibi bi ağrı ama ayaktayken oluyor bide belimde ağrı sanki adet olcakmışım gibi bir his bu sancı fln değil demi doğum sancısı nasıl bişey endişelendim 😔