bebegimmm16 Kızlar kayınvalidem korona ve alt katimda illaki görüştük ettik. Şuan femera ve çatlatma igensi oldum çok umitliydim bu AY. Bende pozitif olursam engel olur mu hamileliğe çok endişeliyim
Hosgeldinbebek bebegimmm16 herhangi bir etkisi olmaz, ama çok yeni bi hastalık net konuşmak da ne kadar doğru bilemedim ancak sanmıyorum. Bursada mısınız siz
Armagan bebegimmm16 içini ferah tut canım ben korona geçirdim şuan hamileyim henüz bebeğimi göremedim testlerle öğrendim ALLAH isteyen herkese nasip etsin 🙏
HilalKaya Canım bende covit gecirdim mayis 16sinda oldum haziran 26da son adet tarihim suan hamileyim. Hamile kalmadan doktora gittim sormak icin doktorum ilaclarin etkisinin 1 haftada gectigini bir sıkinti olmayacagini soyledi. Icini ferah tut 🖐