Kizlar ilk doğumum biraz zor geçti bir buçuk gün suni sancı aldım acilmam yumusamam hiç yoktu ama normal doğum yaptım üstelik çayım dar ve bebişim basida biraz önce gidiyordu sanırım bu yüzden zor geçti kendi sancimin olmamasida kötüydü tabi ilki böyle zor geçip ikinciyi kolay atlatan varmı herkes ikinci kolay olur diyor ama yinede korkuyorum ilkinde suni sancıyla doğurup ikincide kendi sancisiyla kolay doğuranlar biraz anlatabilir misiniz