Evet h&m hem daha şık hemde daha kaliteli. Benim nacizane tavsiyem herşeyi ordan almayın en azından ilk 3 ay için. Bi kısmını e bebekten alabilirsiniz. Çünkü çok çabuk büyüdüğünü söylüyorlar ve sadece 1 2 kere giyeceği kıyafetler için okadar para vermeyi gereksiz buluyorum. Ben çok beğendiğim parçaları h&m den aldım. Ama geri kalanları e bebek ve lcw den aldım. İlerleyen zamanlarda ki alışverişini h&m den yapmayı düşünüyorum ama.