Aysglsfc bebeğinizi emzirmenizde hiç bir sakınca yok. Aksine faydası var. İlk bebeğiniz daha fazla kolostrum almış olacak, bağışıklığı iyice güçlenecek. Dünya sağlık örgütü en az 2 yaşına kadar emzirin der, gerisi boş laf. Anne sütü bir bebek için üretilen en özel ve en faydalı besin. Hiç bir zaman bir bebeğe yaramama gibi bir durum söz konusu olamaz. 6 aydan sonra, 1 yaşından sonra ve hatta 2 yaşından sonra bile hiç bir zaman gereksiz de değildir. Umarım iki bebeğinizi de birlikte emzirirsiniz. Tandem emzirmeyi araştırın lütfen. Facebookta emzirme akademisi var, üye olup oradaki annelerin gönderilerini okuyabilir veya soru sorup emzirme danışmanlarından bilgi alabilirsiniz. Sağlıkla büyütün bebeklerinizi 🌸