8 haftalık hamileyim , sat 11.10.2020 ; sanki adet olacakmışım gibi bir kasık ağrım var onun dışında kanamam yok şükürler olsun ; gebeliğimi bir ay önce öğrendiğimde böyle kasık ağrım vardı. Doktorum her ay adet döneminde agrı yaşayabilirsin demişti. Yaşayan var mı ?