Betulmtn Ben hamileyken yaşadım bu sorunu kanama ile doktora gittim, bebeğim düşüyor sandım çok kötü bir gündü😑Bebeğe baktı vs, sonra kanamanjn sebebini bulmalıyız dedi ve alttan muayene etti, polip var dedi ve lokal olarak aldı onu. Bir iki gün hafif kanama olur korkma dedi.