Oyagunaydin [url=https://hizliresim.com/Ce5Ak4][img]https://i.hizliresim.com/Ce5Ak4.jpg[/img][/url] Kızlar burda hafta farklılığı var arada hemde fazlasıyla bu ne demek oluyor doktorum herşey normal demişti bakınca kafam karıştı 😔
Oyagunaydin Tugce1803 bana yemene dikkat et tombul bı bebek olacak herhalde karın çevresi bir hafta önden gidiyor demisti bana niye böyle dedi acaba ya
Deletedmom15 Tugce1803 birinde 28+5 cıkmıs zaten ama diğerinde 21 haftalık yazıyo doktor bişey demedimi canım
Oyagunaydin Deletedmom15 yok hayır demedi hatta hepsi normal değerinde dedi. 21 haftalık olması kafamı karıştırdı karın cevresi bir hafta önde demişti sadece
Oyagunaydin Tugce1803 haftaya gidince bı sorayım hiç bakmamistim ultrason fotoğrafına bana normal deyince. Digerin de de 21 hafta yazıyor o da tuhaf sanki anlamıyorum da pek
Oyagunaydin Tugce1803 ya canım bana kilosu için hatta 1910 Gr dedi üstüne bastıra bastıra da sordum hepsi normal demi diye 🥺
Beyzan Madem kontrolün yakınmış bı git Dr. Ye bence farklı bir Dr ye gitmekte de fayda var. Mesela her zaman özele gidiyorsan devlet hastanesinde muayene olabilirsin ultrason ve doktor gözlemenin farklı olması açısından.
Oyagunaydin Beyzan kafam çok karıştı şuan 21 hafta çok çok geri ihtimal bile olamaz ona arada 10 hafta var Allah korusun öyle bir durum olsa bana kesinlikle soylerdi diye düşünüyorum