Ayskem canım bende de aynısı oldu 5 haftalıkken doktor, kese, yanı, kanama gördü Bi tane progestan iğne yaptırdık. Devamında 10.haftaya,kadar progestan hap olarak kullandım. Hiç kanamam olmadı bu süreçte. Ama doktor uyarmıştı lekelenme şeklinde olabilr korkma diye. Hiç olmadı çok şükür ilk iki üç hafta kadar genellikle yattım normal günlük işlerini yaptım ama süpürge vs yapmadım Bi yemeğimi yaptım çamaşır astım topladım o kadr.12.haftamda da tamamen yok olmuştu. Hiç korkma Allahın izniyle hiçbirşey olmaz bol bol dua et 🥰