Arasarzu surakoc 36 ya da 37 de çatı muayenesi yapalım dedi doktorum ne normal ne sezeryan demedi 😊 bekliyorum
KaanErkan-mom surakoc bana 33 haftalıkken normal doğum gözüküyor dedi😄 o kadar mutluyum ki bu yüzden 🥳
Seliminannesi23 surakoc benimde doktorum sen normal doğum yaprsın sende o potansıyeli görüyorum dedi ama daha catı muayensi olmadım 38 haftada gel bakalım dedi 🥴🌸🤲🏻
LamiyaCetinkaya Kızlar benim rahim ağzım 26 mm olmuş, her an açılma başlayabilir dedi doktor. Sizde de böyle oldu mu?