bigunanneolucak Kızlar merhaba benim gibi yumurtlamadan beri meme ucu ağrıyıp hamile oldugunu öğrenen varmı ? Yumurtlamanın 11.günü bugün yoksa normal mi ? Başkada hiç bi belirtim yok.
Deletedmom15 bigunanneolucak canım benim her hamileliğimde göğüs ve meme ucı ağrosından dolayı şüphelendim de test yaptım üçüncüde ilk belirtim oydu ama değişir kişiden kişiye
bigunanneolucak Deletedmom15 inşallah benimde vardır 🙏🏻 Yani sadece uc kısmı ağrıyor 😣 bilmiyorum ya yarın test yapıcam cok umutsuzunm
Deletedmom15 bigunanneolucak neden umutsuz oluyosnki bu ay olmasa öbür ay olur canım negatif görsen bile üzülme hiç bi sorun olmadan aylarca pozitifi göremeyenler canım hayırlısı olsn inşallaj
tinymom bigunanneolucak adetime vardı bi hafta ağrımaya başladı adetten dolayı olduğunu sandım belimde ağrıyordu halsiz ve sürekli uykum vardı adetten önce test yaptım tek çizgi çıktı adetim 1-2 gün geçince yapınca iki çizgi çıktı. Rabbim sizede nasip etsin 🥰
Ozgeeeayaz bigunanneolucak bende ağrı karıncalanma olmuştu canım sırtımda ağrımıştı inşallah hamilesindir🤲
Deletedmom15 bigunanneolucak benimde var canım kaybım anlarm seni her ay defalarca test yaptıgm olurdu ama yinede endişelenme lütfen rabbim bilir vereceği zamanı insallah gğzel haberlerini de okurz burda
bigunanneolucak Afyonlu maşallah inşallah Bende kalırım 🙏🏻 Başka beliritimiz var mıydı yoksa sadece o mu
Afyonlu bigunanneolucak benim rahmim çok ağrımıştı belirti olarak belim çok ağrıdı migdem bulandı uyku hali vardı sürekli