Kızlar steteskop aldım bebeğimi dinlemek için 😅 ama bebeğimin kalp atışını duyamıyorum. Böyle su sesleri geliyo bebegin köşesindeki su mu veya bağırsak mi onuda çözemedim 😅 steteskopu tam kasığımın biraz üzerine tam rahimin olduğu yere tuttum. Acaba bebişim küçük olduğu için mi duyamadım 🙄 12+5 haftalık hamileyim 🐣