Merhabalar hepinize🥰 biz 21+4üz. Detaylı ultrasona girdik, bütün organlarımız güzel çalışıyormuş bir problem yok dedi doktorumuz kızımız sağlıklı dedi☺️ fakat midesinin altında organlardan bağımsız küçücük bir leke gördü, takip gerektiriyor şimdilik bir problem yok dedi. Rapora “mezentel kist” olması muhtemel şeklinde yazmış. Kist lafını gördüğümden beri kendime gelemiyorum. Diğer kontrolümüze bir ay var. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Kendi kendine yok olur mu? Çok tedirginim🥺