Raiinnboww Merhaba güzel anneler 13 haftalık hamileyim doktorumuz bacaklarını kapattığı için cinsiyetini göremediğini söyledi kıza benziyor ama net değil dedi sizlerde böyle bir durum yaşayıp erkek bebek olduğunu öğrenen oldu mu hiç? 🙈❤️
Sisi Raiinnboww böyle olmadı ama abimin eşi hamile iken doktor 5. Ayına kadar erkek dedi ismini bile düşündüler. 6. Ayında kız dedi doktor şimdi 3 yaşında😊ama kimi doktor kmik yapısından anlıyor ilk gebeliğim de daha 11 haftalıktı doktor yüzde 95 kız kemik yapısı dedi öyle de oldu.
Bubuseli Raiinnboww valla benim doktorum epey sinirlerimi bozdu 12+4 günlük hamileyim çocuk bacaklarını açtı pozisyonunu verdi kendide gördü bişey soylemicem dedi tahmin bile söylemedi illa bir ay dahami beklim 😤😤ben iki bacak arasını gordum anlamadığım için bişey bilmiyorum 🥺
Busbushatun Raiinnboww kızdan erkege donmesı cok nadır oluyor canımm bıraz doktorun teccrubesınede kalmıs kemık yapısından fılanda anlayabılıyorlar bıraz
Deletedmom15 Raiinnboww bana 14 haftalık kz dediler bi daha sormadm hiç. 22. Hafta detaylıda erkek olduğunu öğrenmiştik
Elif3406 Bubuseli canım aynısını bende yaşadım 11+4de bacak arasını gösterdi aslında ama doktor şurada bi çıkıntı oluyor o çıkıntı büyürse erkek yoksa kız oluyor dedi biraz büyümesini bekleyelim dedi. 2-3 hafta sonra çağırdı. Net konuşmak istedi sanırım. 14+1 de gittim kız dedi yanılma payı yok dedi yine net şekilde gösterdi çünkü 🥰
Sevgi62 Bubuseli iyi yapmış bence doktor 😂 değişebiliyor bacak arası tam 14 . Hafta da net bişey söylüyorlar . Bana 13 de kız dedi 14 de yüzde yüz erkek dedi . İnsan ister istemez Bağlanıyor ilk tahmine
ayse17_ Bnde 12.ci haftada gttim kız gibi dedi 14.cu haftada erkek gordum dedi ama degisir mi daha ikilemde kaldim degisenler cok var çünkü benimde basima gelir mi bilmyrm yani degisir mi ayni mi kalır
Raiinnboww Busbushatun bana da kıza benziyor dedi bacaklarını açmadı ama kesin değil öyle duruyor dedi yüzde ihtimal bile vermedi 🙈
Raiinnboww Deletedmom15 Ya çok tuhaf 🤭❤️ kocaman bebek oluyor görmeleri gerekmiyor muki galiba birazda doktorun tecrübesinden kaynaklanıyor 😧 sağlıkla gelsin inşallah 😍
mom6565 Raiinnboww canım değişebilir aslında tamemen doktorla alakalı bir durum benim ablamın birine 30 haftaya kadar kız Diğer ablama 26 haftaya kadar kız dediler sonra ikiside erkek olduğunu ogrnddiler
ikinciannelikseruveni Raiinnboww evet ilk bebegimde yasadik. İkili testte kiz denildi, hayaller kuruldu, hediyeler geldi pembe pembe 😂 sonraki kontrolde doktor bunun pipisi var dedi
Cramel Raiinnboww 12. Haftada bacak arası boş kıza benziyor dedi. 16. haftada erkek olduğunu öğrendik
Aysenur61 Raiinnboww canım bana 13. Haftada kıza benzıyor dedi yatış pozısyonuna göre daha sonra farklı bır doktora gıttım 14. Haftada o doktorda kemıgıne göre kıza benzıyor dedi. 17. Haftada kendını gostsrdi erkekmiş😂yanılıyorlar kendını gosterene kadar doktorlarda
Attent Raiinnboww aman canım 100 de 100 bişey demeyince kadar bişey alma bize 19 hafta kiz de %80 22 haftada net erkek cıktı ama %20 açıklık vardı bizimkiler hızlı davrandı sadcee
Aysima288 Raiinnboww 12. Haftamda kız dedi oğlun var kızında olsun dimi dedi:) ama ben erkek diye hissediorm bu kontrlmde netleşecek:)
Raiinnboww Aysima288 bende erkek hissediyordum. 🤭 Bi kızım var birde oğlum olursa yeter diyordum ama kıza benziyor dedi 🙈 sağlıklı olsunlar da hiç önemli değil hepsi evlat 💗🙏🏻
Gozdeeb Raiinnboww bennnn😊 12 de kiz gibi dedi 16da kesin kiz dedi 21de erkek cikti🤣🤣🤣 o kadar sok oldukki kesin kiz diye bildigimiz icin inanmadik esimle. En son adam pipisini cekti verdi elimize🤣🤣
Raiinnboww Gozdeeb ahahahha buna çok güldüm 😍😂😂 yaaa sağlıkla gelsin paşanız cevabınız için çok teşekkür ederim 😍
Emine_yksr Gozdeeb [url=https://hizliresim.com/yZaCtK][img]https://i.hizliresim.com/yZaCtK.jpg[/img][/url] banada kiz dedi kesin 16 haftalik lakin ben aşırı erkek hissediyorum detaylı ultrasoni bekliyorum