smyra32 Elmaveannesi 38. Haftada 3800, 39. Haftada 3695 , 40 haftada 3700 lerde çıktı kilosu .. doktor çok iri bı bebek değil dogurursun dedi.. ama minyon tipliyim çok korkuyorum takılma falan olur doguramazsam diye 😭
Elmaveannesi smyra32 bende minyon tipliyim doktor iri biraz dedi 40ı beklemese iyi olur dedi ama bizimki gelmiyor
Rukiye2065 smyra32 ağrılarım oluyor aşırı sertleşme oluyor karnimda ama bariz doğum belirtisi değil sanirsam🙄bugün gideceğim doktora
smyra32 Rukiye2065 benimde aynı ya 15 dk giren kasılmalar var satte 4 kez oluyor bir bakıyorum bir saat olmadığı da hem düzensiz hem ağrısız .. inşallah açılma vardır