Lütfen bunu yaşamış anneler tecrübelerini paylaşabilir mi?
Bugün (34+4) kontrolde doktor rahim yolunun 26 mm-ye düştüğünü söyledi. Artık çok hareket etme sadece wcye gitmek için kalkabilirsin dedi. Heran açılma olabilirmiş ama bebeğin solunum sıkıntısı yokmuş, akciğeri gelişimini tamamlamış. Merak etme doğarsa küvöze alınmaz dedi. Ama kalabildiği kadar içerde kalsın kilo alsın ..
Böyle bir durumda kaç hafta daha kalabilir bebek?