Ys35 Merhabalar 7+2 haftalık hamileyim 1 aydır beyaz akıntım vardı az az gelmeye başladı kesildi gibi sizce anormal bir durum mı ? Benden haftaca ileri olan varsa gelip gelmediğini yazabilir mi ?
Ohaezgi Ys35 ben 31.haftadayım kuzum benim akıntım hep beyaz şekilde geldi ama gelmediğinde bişey olur mu bilmiyorum doktoruna danışabilirsin. Zaten akıntı hiç hoş değil ya gelmemesi aslında daha iyi😂
Duygus97 Ys35 canım benim ne zaman kesildi hatırlamıyorum ama benim de ara ara geliyor beyaz akıntım 9+4 haftalığım
Sermec27 Ys35 bende 11+3 haftalık hamıleyım 2 gündür hiç akıntım yoktu bugun arttı akıntım tekrardan olabiliyor ara ara böyle korkmayın
Ayseguldemir Ys35 normalmiş merak etme ben de şu an 7+2 yim geçen hafta tamamen kesildi 4-5 gün gelmedi sonra kalp atışı için randevum vardı gittik kalbini dinledik sorun yoktu sonra geri geldi akıntım zaten
TheQuuen Ys35 beyaz akıntı iltihabın sökülmesi benim kesildi bi ara doktora gittim enfeksiyon yüksek dedi bol su içtim şuan akıntım çok geliyor enfeksiyon bitmiş o yüzden gelmiyorsa doktora git
TheQuuen Ys35 antibiyotik verdi ama Kadın doğum doktorum kullanmamamı onun yerine su içmemi önerdi. İdrar kan testi verdim
Lelisca Ys35 vallaha bende 19. Haftamdayım her sabah bir kez geliyor kendileri 🙈😂 doktora sordum beyaz olduğu için ve kokusu olmadığı için normal dedi.