Merveakbb 24 haftalik hamileyim bugun kontrolde doktor bebegin suyunun az oldugunu söyledi her muane gittigimde altan munae edecem dedi açiklikmi var dedigimde yok dedi sizlerinde olan varmi
ysfali06 Merveakbb bana suyu sınırda 4 litre den aşağı su içmiceksin kesinlikle dedi. Birde havuç su yapıyormuş havuç yememi söyledi. Normalde 4 haftada Bi kere gidiyordum, suyundan dolayı 3 haftaya gel dedi. Ama alttan muayeneyle ilgili birşey söylemedi.
Merveakbb Anne18 banada doktor 3 litre su iç dedi ben 24 kasimda ayrintili ultrasona girdim amniyon sivisi yeterli demişti
Merveakbb ysfali06 bana her geldiginde altan bakacam dedi akintima bakti normal dedi kafam karişti özele gidiyom bide
ysfali06 Merveakbb bnde özele gidiyorum. Ama bana suyun sınırda dedi anladığım az değil şuanlık daha da azalmasın diye önlem amaçlı söyledi. 🤷♀️ İnş sizinde suyunuz normale döner biran önce 🤲 havuç yiyin mutlaka suyu bol için
Merveakbb Anne18 normalde çok su içen biriyim demek yeterli gelmiyo inşallah normalde doner amniyon sivisi