mucizemm01 hicbir sikayetim yok ne kasıntı ne baska bisey … sadece bu sabah katı sarı akıntı oldu beze bulastı daha dpgrusu. Ne olabilir ? Acile gitmelimiyim ?
edasaribek enfeksiyon olabilir bendede var canim muayeneye gittiginde doktoruna bildirmen yetwrli ben acile gitmistim bu sekilde geri gonderdiler
Aylndmrll 29 +3 haftalığım gebeliğim boyunca hep akıntım oldu ama bi problem teşkil etmedi bol bol su iş hiç olmuyor