mry_mst 21 haftalık hamıleyım 1.hafta önce doktoruma söyledim sağolsun kendisi bana 1.adet toz şeklinde bir ilaç verdi suya katıp içiyorum seni idare eder dedi , çünkü çok fazla vc çıkmamız idrar torbamız acısındandaaaa zararı varmış sürekli idraraaa çıkmanız idrar torbasında idrar kalmamasi da sorun olurmuş öle dedi kullanıyorum bakalım