38.haftamdayım Sancıyla hastaneye gittim doktor doğmasını istemedi 36 haftalık gözüküyor diye en azından 37 hafta görünsün dedi bebeğimİn karın çevresi 2 hafta geriden Geliyormuş böyle olupta sağlıklıca bebeğini kucağına alan varmı 😔 Çok korkuyorum birşey olacak diye 😔