Buse-93 ayseeerl13 uykuya biraz daha düştüm bu ara diyebilirim bide asla ev işi yapmak istemiyorum çok miskinim evden çalısıyorum bide ben gözüme gözüme batıyor artık ev
Mrveykt Buse-93 Biz şuan 28+2. Haftadayiz. Benimde arada hafif ağrılarım oluyor.. Ama eminim normaldir. Bebeğin Kilosu 1020g, 35 cm. Bende şimdiye kadar 10 kg aldım. 45kg başladım 55kg dayim😅. Karnım baya gözüküyor.. Başka nediyeyim bilemiyorum😊
Mrveykt kubratopraksezer26 Ben 3 gün önce gittim Doktora ozaman demisdi. Dediki benim bebeğim en fazla 2700kg felan olur dedi kendimde küçük olduğum için. Ben 1.50cm 😅. Ama genede Allah bilir.. 😊👍
Buse-93 Derya1453 aynen ya bence de çok takılmıykrum bende yeterki sağlıklı olsun ben çok evhamlıyım hep
Baybymucize Buse-93 29+2yim doktoruma sordum bebek büyüdüğü için baskın artıyor demişti vajinanın orda kemik ağrısı gibi acaba çatım mı ağrıdı diye düşündüm