masallarin bende de hiç mide bulantısı olmadı, bende hep panik yapıyordum kafamda kuruyordum ister istemez🙈 nedense hamilede dediğin kusar algısı olduğundan 😁😁 allaha şükür bebeğim de gayet sağlıklı.. dönem dönem sudan tiksinme, balıktan tiksinme, karnım açken birşey yiyememe gibi iştahsızlıklar yaşadım okadar☺️