Cemrreedemirci Merhabalar netten ufak bi araştırma yaptım pijamalara dair. Fakat çok inceler fotodan bile belli yazlık gibi. Kalın en azından pijaması kalın takım markası önerir misiniz ? Üstüme hadi hırka giyerim de bacaklarım üşür mart günü ankara buz gibi..
Ebru24 Cemrreedemirci vala canım benim vardı giymedim bebeğim küvezde 10 gün kaldı sezeryan oldum emin ol ki giyilmiyo benim dolapta kalmış etiketiyle kanama oluyo ya bide beyazdı benimki tercihim polar pijama beli sıkmayacak şekilde
Cemrreedemirci Byzaoz çıkıp almak istemiyorum polar pijama da ne biliyim lastikli ya beli sezerya olursa dikişimi ağrıtır mı bilemedim. Şöyle kalın pamuklu olsa ne güzel olur. İster istemez kan kaybı olacak daha az savunmasız kalıcaz ayaklar bacaklar sıcak tutulmalı bence ☺
Byzaoz Cemrreedemirci sezeryan olursak dikislerimizi acitir diye düşünüyorum bende ama o kadar baktim internetten bulamadim. Yrendyda falan onden dugmeli olanlar var onlarda ince gibi geldi bana. Bilemedim 🤔
Cemrreedemirci Ebru24 ben öyle süslü fotoluk şeyler istemiyorum ki. Hastane önlüğünü çıkardıktan sonra üstüme giyerim sonra da evime gelirim. 1 tane almam şart evdekiler olmaz. Ben evde ne bulursam onu giyiyorum 😅
Ebru24 Cemrreedemirci valahi cnm ben aldım dediğim piajama takımında hastanede olmuyo ya kanaman oluyo ha bire değişmek zorunda kalma diye dedim yoksa tabiki giymek isteriz eve eçince o tür takım giyilebilir canım tabi tercih senin🥰🥰
Cemrreedemirci Byzaoz evet inceler bariz belli. Bulamazsam çıkıp bakacağım şubat başı. Şubat sonu da doğum zaten nasipse 🙈
Byzaoz Cemrreedemirci ayni gibiyiz heralde benimde subat sonu gibi gözüküyor bi aksilik cikmassa insallah 🤲. Evde olan pijamalarim denk gelmiyor idareten giyeyim dicem denk gelse.
Cemrreedemirci Byzaoz eşimin pijamalarını atletlerini giyiyorum ☺ hastanede de onları giymem garip olur biraz.. İdarelik bi şeyler bakıcam artık 🙈😄
Byzaoz Cemrreedemirci 😅😅 aynen evde ne giysen de cok farketmiyor bende esimin esofmanlarini kullaniyorum.