Kızlar ben 8 nisanda doğum yaptm.şuan 17 haftalık hamileyim. Ama görenler sen daha fazlasın dio karnım epey büyük çünkü. Son adet tarihimi hatırlamıorm şuan doktra hangi tarihi söyledm onu bile hatırlamıorm. Ultrasonda belli olan tarih doğru tarihmi oluyor