Elifmstf AycanReis kız için kesin aklımda olan vardı öykü beren koycaktim ama erkek hiç aklımda bişey yoktu şimdi düşünüyorum işte bakalım soyadimizla ay uyumlu olsa yeter ama daha yolumuz uzun buluruz biseyler doğana kadar😂🥰
AycanReis Elifmstf inşallah umarım gönlüne göre bir isim bulursun 🙂 umut lu olmaktan vazgeçmemek lazım
Zhrftm AycanReis ayy sorma bende en ufak başkasının birseyini duyunca gidesim geliyor ne olur ne olmaz diye ama tutuyorum kendimi sadece kontrollere gidiyorum ama korkuyorum birsey olmus mu nasil diye 😁 dusun karnim hafif cikmisti indi biraz diye acaba düşük yaptımda haberim mi yok diye düşündüm o kadar paranoya 😅😅
AycanReis Zhrftm 😀😀😀😀allah korusun tabi ama illerde oluyor ikincilerdede oluyor ama cok fazla değil tbi 🙂 valla uzun yıllar anlatabileceğimiz bir anı biriktiriyorum hayatımız da 🙂
pinar92_ Benimde 19 eylül :) ikili tarama testinde 12+2 de erkek gibi görünüyor ama daha küçük bir sonraki kontrolde kesinleşir denildi hayırlısı bakalım :)
Motherhoodie Bende 11+2 günlük hamileyim 4-5 gün kadar önden gidiyor bu hafta ikili test için gidicem inşallah belli olur çok merak ediyorum bir kızım var içimden erkek geçiyor ama istediğim için hislerim yanılıyor olabilir 😂