Kızlar hepimiz dün gece aynı şeyi yaşadık galiba,30.haftadayım bende sancı ve kasılmalarla geldim hastaneye, doktorumu arayınca hemen gelin dedi, akciğer geliştirici iğne yapıldı, serum, bide hap verdiler. Şimdi iyiyim ama yolda gelirken de hafiflemişti kasılmalarım. Şimdi hala yatıyoruz akşamüstü 2 iğne daha vurulup çıkacakmışız eve. İnşallah zamanında sağlıcakla gelir bebeklerimiz🙏🏻