Hnd3535 Merhaba annecikler.. gelin bu postta bir ateş ölçer konusu konuşalım. Kulaktan ölçer mi almalıyız alından mı ? Kulaktanlar ne zamana kadar kullanılıyor?
Zeynep_35 Hnd3535 bazı doktorlar kulaktan önerıyor bazıları koltukaltından ben ıkısınıde kullanıyorum braun ıkısıde memnunum temazsız da almıstım e bebegın markasının onunla da uyurken vs olcuyorum uyanmasın dıus
Busracobann Hnd3535 canım ilk koltuk altı almıştım ben ama kendini bildiği zaman kızım izin vermiyordu ölçmeye sonra 100 TL civarında alından olcenden aldık rahatladik
Hemsiremom Yenidoğanlarda özellikle aksiller dediğimiz koltuk altı ölçümü önemlidir.ateş ölçere çok paralar vermenize gerek yok eczanelerden alabilirsiniz çubuk şeklinde olanlardan 15 TL falan
Byzaoz Hemsiremom bende o sekilde aldim acikcasi temassizlar pahali geldi. Civilden koltuk altı ölçümü yapandan aldim 35 tl. Bir kac kez denedik bir sıkıntı cikmadi.
Hemsiremom Byzaoz doğru olan zaten onlar doktorların istediği de o.iyi yapmışsınız insallah hiç ihtiyaç duymazsınız tabi 😊
Byzaoz Hemsiremom insallah 🤲 kimse ihtiyaç duymasin ama gerekli. Ölçümündede bir sıkıntı cikmassa iyi geldi bana hem fiyat hem kullanim olarak