mommyjean Etk hayırlı olsun umarım sen de kucağına sağlıcakla alırsın. Ben de baktığımda aynılarını okudum hatta erken menopoz, erken yumurta yetmezliği falan yazıyordu 🤦🏻♀️
Etk mommyjean çok teşekkürler ederim inşallah sizde sürede güzel haberler alırsınız 🙏🏻😊 Aynen çok korktum okudukça ağladım o dönem yıprandım resmen ama inanki herşey kafa da stres yapmamak
Blossom mommyjean Benim küretaj, ameliyat vs gibi süreçlerden sonra kısaldı. Siz de bu tür bir işlem gördünüz mü? Öyle değilse bir doktora danışmakta fayda var.
Zeynepmerve15 mommyjean benim de adetim hem kısa hem az akıntım olur ilk iki gün normal olur 3 ve 4.gün lekelenme şeklinde biter 28 günde bir olurum benim annemin de öyleymiş bend merak ediyorum bir sorun olur diye doktora sormuştum normal demişti hormon değerlerim de normal 😕
Miniee mommyjean saol canım inşallah sende minik güzel haberler alırsın😊 umudunu yitirme ama streste yapma, 2 sene olmadı bizim hep stres yuzunden yaşımda 30 olunca korkmaya başlamıştım artık🤭 ama herşeyin bi zamanı varmış demekki.
Rabiacengiz mommyjean amin inşallah eger hamile kalamıyorsan sana tek diyecegim hiç düşünme stresten zaten olmaz bide ilişkiden sonra hemen kalkma uzan dinlen
Rabiacengiz mommyjean bide sogan kürü dene vücut temizlensin adetinin günü artar tekrar özel bölgenide köpüklemeden yıka ıslak mendille asla silme bilgin olsun
mommyjean Rabiacengiz çok sağol canım bilmiyordum bunları dikkat edeceğim.Strese gelince bakalım inşallah atarız üstümüzden
Rabiacengiz mommyjean çok zor ama geçiyor canım inşallah sana faydam olur bende bunları denedim ve oldu inşallah seninde olur bol bol dua edicem senin için ama doktorum bana direk demişti sırf çocuk için ilişki yaşarsanız zor olur diye
mommyjean Rabiacengiz o yüzden ovulasyon kullanmıyorum, telefonda sadece adet olduğum tarihi isaretliyorum özellikle yumurtlama günlerine bakmıyorum artık canımız ne zaman isterse olsun dedik hayırlısı canım Allah razı olsun güzel dileklerin için.