Lara87 merhaba bende 30 hafta 2. Gündeyim. İlk 25 hafta 6 kilo verdim ben , doktorum bunu normal olarak değerlendirmişti. Sonra 4 haftada yani 29. Haftaya kadar iki kilo almıştım.Dün hastahane kontrolünde ve evdeki tartımda bir önceki haftaya göre 1.5 kilo vermiş çıktım. Benimde tansiyonum çok düşük. Hatta dün kontrolde 7/5 çıktı doktorum tansiyondan kaynaklanabilrceğini veya diğer bebeğim(17 aylık) ondan kaynaklı harekete bağlı vermiş olabileceğimi söyledi. Suyum, bebeğin gelişimi nst lerim normal çıkınca korkulacak birşey yok dedi. Önemli olan doktorunuzun değerlendirmesi.☺️ İnşallah bir sorun yoktur