Dun iki kere nstye girdim daha onceki haftarda sanciyi gosteren o taco yazan yerde 30-40larda çıkardı dün ilkinde hep 10 un altinda dumduz cikti.İkinci de cikolata yedim 10-15 lerde yine dümdüz cikti.Simdi de cok nadir hareket ediyor.Doktor bişey olsa söylerdi herhaldr ama aranizda anlayan var mii bu isten ?