Mucizeveannesi Mondlicht öncelikle geçmiş olsun umarım tekrar yaşamazsınız tüm bunları ,7+ dediniz kese büyümüş bebek Yok ,merak ettiğim gebelik belirtileriniz aynı devam ettimi yoksa azaldımı ,bir farklılık hissetiniz mi
Mondlicht Mucizeveannesi amin canım İnşallah. Yok canım hiç belirti yoktu kanamam yoktu çok şükür öncekilerin aksine ve yani bütün belirtileri yaşıyordum bulantı baş dönmesi halsizlik. Kürtaj olduğum gün Betama bakmıştı 15000> yazıyordu yani oda 15bini geçmiş ti