Sahadet dış gebe olduğum da ağrım vardı ilk zamanlar adet olcakmisim gibi oluyor su ama kramp girmiş gibi oluyordu dik duramıyordum nekadar acile gittiysem normal diyip gönderdiler beta değerine baktılar sadece muane etmediler nerdeyse 8 haftayı geçmişti sonra bı sksam saat 7de rahatsızlandm ama öyle böyle bir ağrı değil sırt kemiklerim ağrıdan kopacak gibiydi rahim sancısı + karnimda sanki birşey alt üst dönüyor gibiydi bu ağrıyla gece 2 ye kadar durdum evde mide bulantısı soğuk terleme baş dönmesi ve üsüme. Meğer iç kanamam varmış kesede tolüpüme yapisikti acil ameliyata alındım ölümden dönmüş oldum her gittiğimde ağrıya normal dedikleri için gitmedim. O gece Eşimde bunalmışti artık sürekli gitmekten sana tavsiyem test tekrarı yap çok pişmanım birtek acile gittigime tek doktorda kaldığıma hiç çocuk dogurmadan hem tüpüm alındı hemde sezaryen ameliyat olmuş oldum