Merhaba arkadaşlar, 31+2 haftalık hamileyim. 2 gündür sağ bacağımda ağrı olmaya başladı.Aynada bir baktım varizler oluşmuş.Kan birikmiş çizgi şeklinde.Dün muayenem vardı doktoruma sordum. Hamilelikte çok ayakta kalmaktan olur dedi. Böyle bişey yaşayan oldu mu? Geçiyor mu sonra? Yoksa kalıcı mı?😣