Nnurbanu Su5678 hayırlı olsun allah sağlıkla doğumauı nasip etsin 🤲🏻 Bemde 7hafta 2 günülük hamileyim bulantın vR mı
Su5678 Nnurbanu szinde hayırlı olsun bulantım coktu iştahsızlık cok cektım ama şimdi hafıfledı rahatladım cok şükür mide bulantım oldugunda prılm dr ilac kullandım oda iyi geliyordu
Su5678 Nnurbanu mehmet sipahiye gidiyorum cokda memnunum basdan beri ona gidiyorum 😊 saglıkla hayırlısı ıle kucagınıza alın bebişinizi inşallah
sumeyye60 Ben Giresun merkezdeyim. 25 haftalık hamileyim ve Ada Hastanesi’nde Levent Bey’e gidiyorum 😊