Filiznur Kızlar mrb sizce dogum olurmu kasıkta belde sancı hareket yok az az şöyle beyaz akıntı bugünlerde olurmu dogum sizce
aktkr Filiznur dün ben gittim 37+1 doktor en geç 4 saate bir hareket etmesi gerekiyor etmezse hemen gel dedi akıntı baştan beri var bende
DiplomaliEvHanimi Bende korkuyorum ya gece 4 gbi yarim saat boynca hiic durmadi agrimda oldu uyuya kalmistim sabh harekt ederdi uyanirdi etmedi simdiye kdrda hic etmedi cikolata meyve suyu hepsini denedim yok 😔 37+6 yim
DiplomaliEvHanimi Simdi meyvesuyundan sonr hareket etti hickirioda coooook korktum yaaa ama ilkkez boyle oldu kanalami girio ondan yavasladiki