Zamanlagelen minik cam şişe aldım 50 tane, içine deniz kabuğu aldık, arkasına yapıştırmak için magnet aldık, silikonu da dahil 75 tuttu. Kırtasiyeden de etiketini hallettim 4 tl 😇 hem şahane oldu hem de kendim yaptığım için bayıldım. Bence suluhan pahalı değil. Netten alsanız belki 10 lira fark eder