Merhaba anneler..
36+1 günlük hamileyim, nasip olursa kızım olacak.
karnımın üst bölgeleri acayip ağrıyor, bi anlam veremedim daha önce de ağrılarım vardı ama gelip geçiyordu hemen şimdikiler geçmiyor. Önceden oturtabiliyordum şimdi hiç oturamıyorum en fazla 2 dakika falan. Ben bebek yukardadır beni sıkıştırıyordur diye düşündüm ama bilemedim, emin olamadım. Sizin fikriniz nedir? Bana yardımcı olursanız sevinirim. Gerçekten ağrıdan duramıyorum.