obeybibeybiii sakin saatlerde cogunlukla cok erkenden disariya yurumeye cikiyorum. Zaten artik dukkanlar 10’dan once acilmiyor sokaklar bos oluyor genelde. Evde bisey pek olmuyor bende, pilates ya da yoga falan kendi basima cesaret edemem ters bisey yapma ihtimaline karsi.