hm35 Onemother bende inanılmaz bel ağrısı oldu yürümekte zorlanıyordum. doktorum normal olduğunu söyledi korkmayın. hamilelikte eklemler esniyormuş o yüzden olabilirmiş. yoga ile geçirdim şuan iyiyim