gizem3443 bebekten dolayı idrar torbana bide vajinana baskı varsa olabilir sarkma oluyor ondan olabiliyor. benim Doğumdan sonra oldu çok kötü bi durum du ama düzeldi sonra enfeksiyondanda olabilir doktoruna söylemelisin bide bir hareket var onu yaptım sürekli iyi geldi normal koltukta otur ve kalçanı sık bırak istersen bacağının arasına yastık koy sık bırak çok işe yarayacak emin ol 🙃