Anne18 gebelikte bebek depolarımızı adeta sömürğyor decavit multi vitamin ve demire d vitaminine ek olarak kullanman gerek yoksa iyice halsiz olursun hem senin hem bebeğin sağlığı için önemli. Ben regenesis max kullanıyorum biraz pahalı ama omega3 de içeriyor içmesi de kolay