Hilalnr Hanımlar söylenilen çatlak kremlerini( lierac, kakao yağı, badem yağı, biooil, mustela) kullanmama rağmen çatlaklarım oluştu çok kafaya takıyorum 38 haftadayım hala da oluşuyor ne yapmak gerek lütfen tavsiye verin😢
Mehtapakgl Hilalnr lierac, badem yağı, kantaron yağı,mustela vücut yağı kullanıyorum bende de çıkmaya başladı 30 haftalığım. Ama hala devam ediyorum. Demek ki yapmasam daha kötü olacak.
hm35 Hilalnr lierac tan hiç memnun kalmadım bende hiç nem bilemvermiyor. badger diye bi markanın balm gibi bi kremini aldım baya nemli tutuyor ama tereyağı gibi kıvamı sürmek biraz zor. bide kuru fırçalama yapıyorum her gün. benim de göğüslerimde biraz oluşmuş çok üzüldüm :( bide kendim badem yağı, susam yağı ve kayısı yağını karıştırdım günde 2 kez masajla sürüyorum. bunlara rağmen de oluşuyorsa yapacak bişey yok üzme kendini
Esmanur_97 Hindistan ceviziyağıyla farmasinin bi kremini kullanıyordum göbeğimde hiç çatlağım yok sma bacaklarımda oluşmaya başladı yapı meselesiymiş vücüdun kilo alıp vermeye alışkın değilse her türlü çatlıyor sarı kantoron yağını duydum ama doktora sormadan kullanmayın diyorlar doktorum doğumdan sonra kullanmamı tavsiye etti..