Hanımlar merhaba, 15+1 haftalık gebeyim dün doktorum bebeğin sıvısının azaldığını söyledi perinatolog arkadaşım bode baksın dedi randevu verdi ama ben çok tedirgin ve korkuyorum geçen haftaki kontrolde hic Böyle bisey yoktu varmı başına gelen ne yaptınız bu süreçte lütfen anlatırmısınız?