beybie1 kızlar dün gidemedim şimdi gidip birşeyler kalmışsa almak istiyorum açıkmıdır acaba .açık olup gitsem Ceza falan yazarlarmı acaba Dün gidemedim içimde kaldı burda da pek alan olmuyor eminim güzel şeyler vardır daha